سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق بعضی از مراکز مشهد برای سنجش آمادگی

در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل رزمایش قطع برق در محل امور دیسپاچینگ و فوریت های برق مشهد اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛دکتر سید جواد حسینی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت : پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل "جامعه سالم، آماده در برابر تهدیدات نوین" نامگذاری شده است و پایه رشد و توسعه پایدارهمه جوامع انرژی و بویژه انرژی های نوین است.

وی افزود : آمادگی در قبال تهدیدات، بویژه تهدیدات در حوزه برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این رزمایش در راستای آمادگی بیشتر در حوزه برق برگزار شده است.

معاون اجتماعی سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: امروز به طور همزمان در 800 نقطه  از زیر ساخت های مهم و حیاتی کشور، رزمایش قطع برق به منظور کنترل سیستم های برق اضطراری  این مراکز برگزار شد .

حسینی شرکت برق استان را یکی از برترین شرکت های برق در کشور دانست و افزود: بر اساس ارزیابی 6 ماهه اول سال 96  از دستگاه های اجرایی  استان ، شرکت توزیع برق مشهد رتبه اول در موضوع پدافند غیر عامل را کسب کرده است.

 

علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهدهم در این باره گفت : برق ۲۵ مرکز شامل بیمارستان‌ها، مراکز اجرایی و انتظامی، مراکز سوخت، ایستگاه‌های پمپاژ آب در شهرستان مشهد راس ساعت ۸.۳۰ صبح امروز قطع شد.


وی افزود : این اقدام در راستای آمادگی مراکز فوق جهت استفاده از برق اضطراری در زمان وقوع قطع برق ناخواسته انجام شد.


بر اساس اعلام مسئولین شرکت توزیع برق مشهد این عملیات بدون اطلاع قبلی مراکز مذکور و به مدت ۲۰ دقیقه انجام گرفته است.

انتهای پیام//ف.م

 

قطع برق 25 مرکز برای سنجش آمادگی سازمان‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.