سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان مطرح کرد:

رشد ۸ برابری استفاده از دوچرخه های شهرداری اصفهان در سال جاری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از رشد ۸ برابری استفاده از دوچرخه های شهرداری نسبت به ۴ سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی اظهارکرد: در شهر اصفهان ۵۰ دوچرخه سرا با ۱۲۰۰ دوچرخه دایر شده و به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: قرار نیست ایستگاه های دوچرخه، سهم دوچرخه سواران را افزایش دهند بلکه در صدد گسترش فرهنگ سازی برای استفاده  هر چه بیشتر شهروندان از دوچرخه هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبق آخرین آمارها، استفاده از دوچرخه های شهرداری اصفهان نسبت به ۴ سال گذشته رشد ۸ برابری داشته است، گفت: در حال حاضر شرایط برای دوچرخه سواری شهروندان بهتر، جانمایی دوچرخه سراها مناسب تر وخدمات دوچرخه در دوچرخه سراها رایگان شده است.

وی تاکید کرد: سیاست ما این است که هر شهروند اصفهانی یک دوچرخه سوار باشد از این رو طرح «بفرمایید دوچرخه» را در شهر اصفهان اجرا کردیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای طرح بفرمایید دوچرخه بیش از ۱۵ هزار دوچرخه در شهر اصفهان به فروش رفت، اظهارکرد: فاز دوم اجرای این طرح را با اولویت نهادها و ادارات، پیش می بریم تاکارمندان ادارات دولتی و خصوصی به دوچرخه سواری تشویث شده و سهم استفاده از دوچرخه را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد:دغدغه مدیریت شهری اصفهان گسترش مسیرهای ایمن برای دوچرخه سواران در شهر است.

 

انتهای پیام/م

 

در شهر اصفهان ۵۰ دوچرخه سرا با ۱۲۰۰ دوچرخه دایر شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.