سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور پدافند غیرعامل رومیزی در جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی برگزار شد

رئیس جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در تمام دستگاه‌هایی که با ارباب رجوع سر و کار دارند بایدخود را برای آسیب‌هایی که وجود دارد آماده و پدافند غیرعامل خود را قوی تر کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  عبدالله یوسفی رئیس جهاد کشاورزی خراسان شمالی صبح امروز در مانور رومیزی پدافند غیرعامل استان خراسان شمالی اظهار داشت: اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل بر هیچ کس پوشیده نیست و به خاطر آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد تمهیداتی فنی و کارشناسی برای حل این معضلات در نظر گرفته شود.

وی افزود: باید کارها و پروسه‌های حسن جریان را در سازمان‌هایی که با مخاطب‌ها درگیر هستند و خدمت‌رسانی می‌کنند را منظم کنیم و از آن غفلت نکنیم چرا که حضور روزانه ارباب رجوع در این دستگاه‌ها نکته قابل اهمیتی است.

رئیس جهاد کشاورزی استان خراسان‌شمالی افزود: پدافند غیرعامل حدود 8 سال است که از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار شده و در حال اجرا فعالیت است و در سازمان جهاد کشاورزی نیز 3 سال است مانورهای مختلف میدانی و رومیزی و رزمایش‌هایی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار می‌شود.

وی گفت : موضوع عملیات پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی و عملیات مقابله با خرابکاری بیولوژیکی در منطقه مرزی راز و جرگلان به صورت مانور رومیزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ

مانور پدافند غیر عامل در جهاد کشاورزی خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.