سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

ورود بیش از ٢٦ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی به سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از تاریخ ۲۴ شهریور تاکنون تعداد ٢٦٢٣٦ نفر زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، تیمور باقری  معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ شهریور تا کنون تعداد ٢٦٢٣٦ نفر زایر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده اند که از این تعداد ١١٣٥٢ نفر با ٢٥٨ دستگاه اتوبوس پاکستانی و ١٤٨٨٤ نفر با ٣٣٨ دستگاه اتوبوس ایرانی به مرز‌های غربی کشور اعزام شدند.

باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص هزینه اعزام زائران حسینی (ع) به مرز‌های غربی کشور گفت: کرایه اعزام زائران از استان همچون سال گذشته بوده و هیچ گونه افزایشی در کرایه‌ها انجام نشده است.

وی با اشاره به لزوم انجام سفر‌های ضابطه‌مند مسافران و زائران از طریق کاروان‌های اعزامی و خودداری از اجاره اتوبوس بدون هماهنگی اظهار داشت: در سال گذشته، تعداد ۴۱ هزار و ۲۶۸ نفر زائر پاکستانی وارد کشور شدند که ۱۸ هزار و ۸۳۰ نفر با ۴۲۹ دستگاه اتوبوس پاکستانی و ۲۴ هزار و ۳۸۲ نفر توسط ۵۱۰ دستگاه اتوبوس ایرانی به مرز‌های غربی اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در سال گذشته ۴۸۶۳ نفر زائر ایرانی با ۱۱۲ دستگاه اتوبوس به مرز‌های غربی اعزام شده اند که این آمار مربوط به زائرانی است که با ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده اند.

باقری اظهار داشت: با پیش بینی افزایش آمار مسافران در سال جاری این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل داخلی، امسال نیز شاهد جا به جایی زائران پاکستانی بدون هیچ گونه مشکلی باشیم.

انتهای پیام/ع

حضور زائر پاکستانی اربعین حسینی در مرزمیرجاوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.