سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر علوم عنوان کرد

مدیران وزارت علوم تغییر محسوسی نخواهند داشت

غلامی تاکید کرد: شاهد تغییرات محسوسی در وزارت علوم نخواهیم بود و وزارت‌خانه همچون گذشته با همان سرعت و دقت پیش خواهیم رفت.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم استقبال از وی در وزارت علوم برگزار شده بود گفت: تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف آموزش عالی مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری به کار خواهم بست.

غلامی اظهار داشت: از همه عزیزانی که تاکنون مسئولیت‌های مختلفی بر عهده داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله نظام آموزش عالی کشور همچون گذشته با همان سرعت و دقت گذشته به کار خود ادامه خواد داد.

وی با بیان اینکه تغییر محسوسی در سطح مدیران وزارت علوم نخواهیم داشت اظهار کرد: حال که مسئولیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به من واگذار شده است از همه می‌خواهم با بکارگیری همه علائق، سلیقه‌ها و توانمندی‌هایی که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد به من کمک کنند تا بتوانیم خدمات بهتری در مجموعه دانشگاه‌های سراسر کشور ارائه کنیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: همان طور که در برنامه‌های ارائه شده من به مجلس ذکر شده است تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف رفیع آموزش عالی کل کشور مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری به کار می‌بندم.

وی یادآور شد: از همه عزیزان و مدیران وزارت علوم و روسای دانشگاه‌ها استفاده خواهیم کرد چرا که به عقیده من این افراد باید تکیه‌گاه فکری وزیر علوم باشند تا اهداف عالی آموزش عالی کشور به بهترین شکل ممکن پیش رود زیرا بلندگی و سرزندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو همین اتحاد و همکاری هاست.

انتهای پیام/

اولین سخنرانی منصور غلامی به عنوان وزیر علوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.