سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدضیاء هاشمی در مراسم معارفه غلامی:

بدنه وزارت علوم هیچ‌گاه علت تاخیر در معرفی وزیر نبود

سرپرست سابق وزارت علوم با بیان اینکه بدنه وزارت علوم هیچ‌گاه علت تاخیر در معرفی نبوده گفت: بدنه وزارت حتی آماده همکاری با خاکی صدیق و نیلی احمدآبادی هم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ضیاء هاشمی سرپرست سابق وزارت علوم در مراسم استقبال از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شده بود گفت: همه مدیران آماده پیشبرد اهداف و برنامه های آقای غلامی هستند و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

هاشمی اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که امروز وزارت علوم مدیر خود را مشاهده کرد و پس از نزدیک به سه ماه از وضعیت انفعال خارج شده، با حضور وزیر به ثبات می رسد.

وی با بیان اینکه وزارت علوم یک سازمان اخلاق محور و دانش‌بنیان است که نقش محوری در پیشرفت کشور دارد و به همین دلیل نباید معرفی مدیر ارشد این وزارتخانه این قدر به تاخیر می افتاد تاکید کرد: علت این تاخیر هیچ گاه بدنه وزارت علوم نبوده و حتی زمانی که آقای خاکی صدیق و یا نیلی احمدآبادی مطرح شدند این وزارت خانه آمادگی خود را برای همکاری با این عزیزان اعلام کرد و در حال حاضر نیز تمامی مدیران این سازمان و روسای دانشگاه استقبال خود جهت پیشبرد برنامه‌های وزیر محترم را اعلام کرده‌اند.

سرپرست سابق وزارت علوم عنوان کرد: رای قاطع مجلس شورای اسلامی و حسن انتخاب رئیس جمهور را به وزیر علوم و مجموعه همکاران آموزش عالی کشور تبریک می‌گویم و برای آقای غلامی آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

وی ادامه داد: از حمایت و همدلی همه اعضا آموزش عالی که به اینجانب یاری رساندند و از امروز در خدمت آقای غلامی خواهند بود کمال تقدیر و تشکر را دارم.

هاشمی یادآور شد از وزرای پیشین آقایان فرجی دانا و فرهادی که در زمان تصدی وزارت علوم اقدامات شایسته‌ای در پیشبرد اهداف عالی وزارت علوم داشتند هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

سخنرانی ضیاء هاشمی در مراسم معارفه غلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.