سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به دانش‌آموزان کرمانشاهی معرفی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از معرفی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به دانش‌آموزان کرمانشاهی و برگزاری ۱۸ نشست کتابخوان در مدارس استان طی مهر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نشست‌های کتاب‌خوان در مدارس استان برگزار شد گفت:در این نشست‌ها دانش آموزان بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب از کتاب‌های خوانده شده خود را با همکلاسی‌های خود به اشتراک گذاشتند.

وی گفت: نشست‌های‌«کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به معرفی کتاب‌های مورد نظر خود می‌پردازند.

به گفته خونسار  نشست‌های کتابخوان، نقد کتاب و فیلم، آشنایی با مفاخر کرمانشاهی، آشنایی با فرق و ادیان، روابط دختر و پسر و ازدواج، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، جنگ نرم در قرآن، کرسی آزاداندیشی، روش مطاله و نقد، معرفی سیرهای مطالعاتی، طب سنتی ویژه مطالعه، تاریخ معاصر و درس اخلاق نیز از جمله کلاس هایی ویژه ایستگاه معرفت است که ویژه آقایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

 برگزار ی نشست‌های کتاب‌خوان در مدارس استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.