سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 35 درصدی میزان طلاق در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از کاهش 35 درصدی میزان طلاق و آسیب های اجتماعی در این شهرستان در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه کارگروه بانوان و خانواده بیله سوار افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، پرداخت تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زنان سرپرست خانوار، حمایت از تولیدات بومی بانوان ، افزایش مشارکت حضور زنان در جامعه، برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان و برگزاری کلاس های آموزشی متنوع برای خانواده ها از جمله برنامه هایی است که در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با طرح های مختلف سعی دارد که جایگاه واقعی و نقش محوری زن در اجتماع و خانواده را تضعیف کند گفت: زنان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که زنان ایران زمین صاحب توانایی های بی شماری هستند که در صورت تجلی، معرف و اثبات کننده جایگاه زنان ایرانی در موفقیت های مختلف برای همیشه تاریخ هستند.

فرماندار شهرستان بیله سوار نگاه اسلام به زن را برخاسته از حکمت و مصلحتی دانست که خداوند متعال در نظر گرفته و هر چه سعی کنیم به این دیدگاه نزدیک‌ تر شویم، اهمیت نقش آنها در جامعه افزایش و حقوق آنها بیشتر ادا خواهد شد.

حلیم با بیان اینکه امکانات و ظرفیت ‌های جامعه مطابق به نیازهای زنان نیست، اظهار کرد: در جامعه کنونی باید تمهیداتی اندیشه شود تا استعدادهای زنان با توجه به ظرفیت آنها شکوفا شود.

وی نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده را مهم‌ترین هدف کمیته بانوان برشمرد و گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌ هایی در راستای رفع مشکلات خانوادگی و همایش‌ های مشاوره ‌ای برای بانوان و خانواده ‌ها باید در راس برنامه‌ های کمیته بانوان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

کاهش آمار طلاق در بیله سوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.