سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل و همدستانش پس از دو سال در سیب و سوران

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از دستگیری قاتل به همراه همدستانش پس از گذشت دو سال پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،  سرهنگ حیدر حق فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران جویان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل مردی ۱۸ ساله بر اثر اصابت گلوله در یکی از روستا‌های شهرستان سیب و سوران و متواری شدن قاتل از صحنه جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اشراف اطلاعاتی توانستند پس از گذشت دو سال از وقوع قتل، محل اختفای قاتل و همدستانش را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دلیل قتل، اختلافات شخصی و مالی از سوی متهمان اعلام شد، در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان افزود: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آوردن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ف

دستگیری قاتل در سیب و سوران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.