سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین جزئیات از حادثه تیر اندازی به دانش آموز نیکشهری

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات حادثه تیر اندازی به دانش آموز نیکشهری توضیحاتی داد.

علی مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی به دانش آموزی در  شهرستان نیکشهر اظهار کرد: یکی از دانش آموزان پایه یازدهم مدرسه شهید بهشتی شهرستان نیکشهر ساعت 6 و 25 دقیقه صبح امروز توسط 2 فرد مورد حمله قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از این افراد به نام مصطفی لاسکانی همکلاسی مضروب و دیگری به نام جلال لاسکانی پسرعموی این دانش آموز  با 7 گلوله متین درزاده را مورد هدف گلوله قرار دادند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بعد از این حادثه مصطفی لاسکانی متواری شده و پسرعموی او نیز به مدرسه مراجعه نکرده است اما هنوز دلیل قطعی برای این عمل مشخص نیست و مضروب نیز شرایط خوبی ندارد.

مرادی یادآور شد: دانش آموزش گلوله خورده در بیمارستان ایران شهرستان نیکشهر بستری شده و هنوز  برای جویا شدن علت این قضیه هوشیاری کامل ندارد؛ نیروی انتظامی نیز برای بررسی های بیشتر در حال فعالیت است.

انتهای پیام /

تیراندازی به دانش آموز نیکشهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.