سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمان و علم دو بال برای پیشرفت دانش آموزان

امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز این هفته با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید فهمیده، گفت: ایمان و علم دو بال برای پیشرفت و ترقی دانش آموزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری با اشاره به زحمات عالم مجاهد مرعشی نجفی، بیان کرد: این عالم ربانی علاوه بر فعالیت در مسائل تبلیغ دین، اولین کتابخانه کشور و سومین کتابخانه جهان اسلام را با نماز و روزه استیجاری احداث کرد که نشان می دهد زکات علم، نشر آن است.

 خطیب جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: آمریکل به دنبال دو نوع برجام موشکی و حقوق بشری است و آن ها را مکمل برجام هسته ای می دانند اما باید بداند که ملت ایران هیچ گاه در مقابل این زور گویی ها و توطئه ها سر فرود نمی آورند و در این خصوص مواضع رهبر و دولت کاملا روشن است.

 وی در مورد مسائل وابسته سازی کشور به نفت انتقاد و تاکید کرد: وابسته سازی کل اقتصاد کشور به برجام و نفت یک معضل و اشتباه بزرگ است که مسوولین باید برای تقویت اقتصاد کشور، به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

 وی به صحبت های وزیر خارجه آمریکا که گفته است باید در جمهوری اسلامی دنبال براندازی باشیم، اشاره و تصریح کرد: احزاب و گروه های مختلف کشور باید این سخنان را محکوم کنند و اجازه ندهند نقشه های شوم آمریکا در بین احزاب ایران اجرا شود و در مقابل نعره دشمن باید محکم ایستاد.

 امام جمعه آبدانان با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، به چالش نهنگ آبی و اتفاقات اخیر در اصفهان اشاره کرد و یادآورشد: این معضل ها بخاطر فضای مجازی ناامن است که والدین و مسوولین باید از گسترش اینگونه بازی های خطرساز در بین نوجوانان و جوانان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ د

ایمان و علم دو عامل برای ترقی دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.