امام جمعه ایلام گفت: انقلاب و نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از شکست داعش به شدت نگرانند .

آمریکا و رژیم صهیونیستی از شکست داعش به شدت نگرانند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت : انقلاب و نظام اسلامی پس از چهار دهه تاریخ سیاسی خود در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و رژیم آمریکا در اوج ضعف و ناکامی قرار گرفته است.

وی افزود : جریان وهابیت و عناصر خبیث و جنایتکار تکفیری با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی مالی آل‌سعود به وجود آمد که این پدیده زشت و ناروا در اوج بیداری اسلامی برای شکست جبهه مقاومت و سد راه حرکت کوبنده اسلامی در منطقه و جهان اسلام با فریب و نیرنگ برای ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی در منطقه حساس خاورمیانه سازماندهی شد و توانست استعدادها و ظرفیت‌های عظیمی از کشورهای اسلامی به هدر دهد.

 

امام جمعه ایلام تاکید کرد : اکنون تکفیری‌ها و داعشی‌ها با وجود کمک‌های عظیم نظامی مالی و تبلیغاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرشان را می‌کشند.

لطفی اظهار داشت : با پایان بافتن جنگ مذهبی در منطقه برای مقابله با جبهه مقاومت و کشورهای خط مقدم علیه رژیم جعلی صهیونیستی، دشمنان اسلام توطئه و نقشه شوم و خطرناک اختلاف قومی و تجزیه قومی را رقم زد.


انتهای پیام/ه


خطبه های نماز جمعه در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.