سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبس تعزیری عامل انتقال طیور زنده در بابلسر

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از محکومیت حبس برای عامل انتقال طیور زنده به دلیل نداشتن گواهی حمل بهداشتی از دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ناصر دستوریان گفت: هر گونه حمل و نقل دام و طیور زنده و فرآورده‌های خام دامی منوط به اخذ گواهی حمل بهداشتی از دامپزشکی مبدا است.

وی افزود: مرغداران در زمان تخلیه مرغ از سالن برای حمل به کشتارگاه‌های صنعتی طیور در استان و یا خارج از استان باید ضمن مراجعه به دامپزشکی، نسبت به اخذ گواهی حمل اقدام و سپس با خودرو‌های مخصوص حمل مرغ زنده با ارائه این گواهی در زمان خروج از استان به پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در خروجی استان و یا در زمان ورود به کشتارگاه‌های صنعتی طیور به مسئول فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه برای کشتار اقدام کنند.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار گفت: درج کد رهگیری بر روی نایلکس‌های مرغ بسته بندی شده که امکان ردیابی محصول را فراهم می‌کند، می‌تواند سلامت محصول و مصرف کنندگان را تامین نماید و در صورت عدم اخذ گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی، محموله ضبط و برای تعیین تکلیف آن با توجه به نوع محموله و شرایط ایجاد شده تصمیم گرفته خواهد شد.

دستوریان اعلام کرد: فردی که در شهرستان بابلسر اقدام به حمل مرغ زنده بدون گواهی حمل دامپزشکی نموده بود پس از معرفی به مراجع قضایی به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

انتهای پیام/ع

۹۱ روز حبس تعزیری برای عامل انتقال طیور زنده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.