سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پايش و سنجش توانمندیهای دانشجویان دانشگاه کردستان

معاون مدیریت برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان، از انجام طرح پايش و سنجش توانمندیها، مهارتها و علائق دانشجویان ورودی مهر سال 1396 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شریف ترکاشوندگفت:دراین طرح حدود 2000 نفر از دانشجویان جدیدالورود سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه کردستان شرکت کردند.
وی افزود:این طرح به منظور شناسایی علایق و استعدادهای دانشجویان، در زمینه های قرآنی و مذهبی، ورزشی، رایانه و زبان، هنری و ادبی و همچنین اجتماعی و امورخیریه، تشکلی و روابط اجتماعی و خوابگاهی، توسط معاونت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه طرح پایش و سنجش، به صورت الکترونیکی در سامانه گلستان و طی فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود صورت پذیرفته است، گفت: با توجه به نتایج طرح پایش، میتوان از آن به عنوان منبعی جامع در راستای برنامهریزی و سیاستگذاریهای آتی فعالیتهای مختلف دانشگاه بهره برد.
معاون مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان، یکی از مزیتهای اجرای طرح را آشنایی هرچه بیشتر مسئولان و برنامه ریزان امر با توانمندیها و خواسته ها و نیازهای دانشجویان دانست.
انتهای پیام/م

شرکت 2000 دانشجوی دانشگاه کردستان در طرح پایش و سنجش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.