سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد خبر داد:

گذرنامه معتبر حداقل با ۶ ماه اعتبار، شرط لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: داشتن گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضامزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، گفت: داشتن گذرنامه معتبر حداقل با 6 ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.

سرهنگ مزیدی  افزود: زائران اربعین حسینی(ع) از هم اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار است، افزود: دفاتر پلیس +10 نسبت به تحویل گرفتن مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می کنند.

معاون اجتماعی پلیس یزد با بیان اینکه اخذ ویزا از جمله شروط لازم برای ورود به کشور عراق است، گفت: شهروندان در یزد به دفاتر زیارتی زیرنظر سازمان حج و زیارت مراجعه نمایند.

سرهنگ مزیدی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن برعهده سفارتخانه عراق و وزارت امورخارجه است و در واقع پلیس هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد و توصیه پلیس نیز اخذ ویزای انفرادی است.

وی با بیان اینکه همکاران در پلیس گذرنامه یزد در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مردم هستند افزود: زائران یزدی می بایست از مرز چزابه تردد کنند.

انتهای پیام/ ی

داشتن گذرنامه معتبرشرط لازم برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.