مدیر حج و زیارت استان یزد‌ از صدور بیش از ۴ هزار ویزا برای زائران یزدی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی‌اصغر شریفی مدیرحج و زیارت استان یزد با اشاره به اینکه روادید اربعین در استان یزد صادر می شود، از صدور بیش از ۴ هزار ویزا برای زائران یزدی اربعین خبر داد.

 شریفی با بیان اینکه مردم استان یزد امسال استقبال خوبی در اربعین حسینی دارند اظهار داشت: این میزان ثبت نام درسامانه‌(سماح) samah.haj.ir در قالب 278 گروه است .

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 30 هزار نفر از یزد در اربعین حسینی ثبت نام کنند افزود: برخورداری از پوشش بیمه‌ای کامل‌، ارایه خدمات پزشکی و کاهش معطلی در مرزهای کشور برای عزیمت به عراق از جمله مزایای ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح است.

مدیرحج و زیارت استان با بیان اینکه برای رفاه حال زایران‌، روادید اربعین حسینی در مرکز استان صادر می‌شود، افزود: تاکنون برای چهارهزار و 90 نفراز زئران ویزا صادر شده و روند صدور ویزا با سرعت انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه ورود و خروج زائران یزدی از منطقه مرزی چزابه انجام می‌شود افزود: استقرار موکب‌های ایرانی در مسیر عبور زایران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

مدیر حج و زیارت استان یزد تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند باید تنها از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند و حداقل اعتبار گذرنامه برای زائران از شش ماه به سه ماه کاهش یافته است .

شریفی تصریح کرد: در اربعین سال گذشته افزون بر 27 هزار نفر از استان یزد در قالب چهار هزار و 961 گروه به عراق اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 9هزار و 565 زائر در قالب 172 کاروان که 141 کاروان به صورت هوائی و19 زمینی از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

صادر روادید اربعین حسینی در مرکز استان 

برچسب ها: اخباریزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار