سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت شهروندان در برنامه‌های ورزشی شهرداری منطقه ثامن

با هدف افزایش زیرساخت‌ها و رشد مشارکت شهروندان، برنامه‌های مختلفی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن مشهد صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: با اجرای برنامه‌های عمومی مختلف فرهنگی و ورزشی، شاهد مشارکت بیش از 30 هزار نفر از شهروندان در برنامه های فرهنگی و ورزشی منطقه ثامن هستیم.

سید مصطفی نعمتی با اشاره به اینکه افزایش برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی لازمه یک جامعه با نشاط است گفت: طی یک برنامه‌ریزی مدون، افزایش برنامه‌های ورزش همگانی و محلات با هدف رشد و ارتقاء روحیه نشاط در شهر، در دستور کار شهرداری های مناطق قرار گرفته است .

شهردار منطقه ثامن ضمن تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت اجرای برنامه‌های مطلوب ورزشی در شهر جهت استفاده شهروندان افزود : تجهیز تمامی بوستان‌های سطح منطقه به دستگاه‌های ورزشی استاندارد، احداث و توسعه فضای ورزشی روباز نظیر زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات از جمله مجموعه‌های ورزشی روباز شهیدسروقدی، شهدای عیدگاه، 17شهریور و راد؛ و همچنین تجهیز مدارس، مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه به لوازم ورزشی برحسب نیاز و تقاضا از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

وی به افزایش برنامه‌های ورزش همگانی در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری و اجرای هشتمین المپیاد ورزشی محلات ویژه گروه‌ها و اقشار مختلف شهروندان در رشته‌های متنوع ورزشی با رویکرد ورزش‌های بومی و محلی، برگزاری لیگ مسابقات گل کوچک در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مستمر کلاس ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در اماکن ورزشی سطح منطقه و همچنین همایش‌های کوهپیمایی، پیاده‌روی و دوچرخه سواری در ایام مناسبتی مختلف از جمله عواملی بوده‌اند که رشد مشارکت شهروندان در را در پی داشته است.

انتهای پیام//ف.ح

مشارکت 30 هزار نفر از شهروندان در برنامه های فرهنگی و ورزشی منطقه ثامن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.