سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار گروه جهاد پزشکی نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر مرزی

فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: گروه جهاد پزشکی نیروی زمینی سپاه با ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان شهدای هیرمند مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار غلامعلی کفاش فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه  اظهار داشت: پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) تهران در قالب این گروه جهادی با حضور در شمال سیستان و بلوچستان قرار است به افزون بر ۶ هزار نفر از مردم منطقه خدمات رایگان درمانی ارائه کنند.

وی افزود: نیروی بهداری، نیروی زمینی سپاه از چهار ماه قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور در مناطق محروم سیستان اقدام به غربالگری بیماران نیازمند منطقه برای ویزیت و انجام اعمال جراحی توسط این گروه جهادی کرده است.

وی ادامه داد: پزشکان شرکت کننده در این اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه از بهترین پزشکان کشور در تمامی تخصص‌ها از جمله زنان، اطفال، چشم پزشکی و ... هستند.

وی گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های درمانی این پزشکان علاوه بر ۲ اتاق عمل بیمارستان شهرستان هیرمند، ۲ اتاق عمل سیار نیز در این بیمارستان راه اندازی شد.

فرمانده مرکز بهداشت جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین برای بهره مندی همه بیماران نیازمند از خدمات جراحی با بیمارستان خیریه الزهرا (س) زابل نیز برای انجام اعمال جراحی مورد نیاز هماهنگ شده است.

سرهنگ کفاش اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ۱۲ دندانپزشک نیز با استقرار در مرکز بهداشت هیرمند و راه اندازی یک سایت فوق تخصصی دندانپزشکی با برخورداری از سه یونیت ثابت و چهار یونیت سیار به مردم شمال سیستان و بلوچستان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش کل خدمات این اقدام حدود ۳۰ میلیارد ریال است گفت: اقدام این گروه جهادی در سیستان و بلوچستان بسیار فراتر از بیمارستان صحرایی است.

انتهای پیام /ع

خدمات دهی رایگان نیروی زمینی سپاه  به مردم هیرمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.