سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولان از مسیر خطوط لوله انتقال نفت

مدیر شرکت خطوط لوله نفت منطقه ای خوزستان و هیئت همراه از مسیر خطوط لوله انتقال نفت حد فاصل اهواز – اندیمشک بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیهان پور،  مدیر شرکت خطوط لوله نفت منطقه ای خوزستان گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده تیم فنی منطقه خوزستان متشکل از روسای واحد ها و مدیر و معاون فنی در قالب بازدید های یک روزه از مسیر خطوط لوله انتقال نفت و مراکز در جریان آخرین وضعیت خطوط لوله و شرایط فعلی آن ها قرار می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به این که  تا کنون  تیم فنی  منطقه خوزستان ، در مرکز انتقال نفت شهید شمعونی (عبدالخان) و مرکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب) حضور به عمل آورده افزود: تیم فنی پس از بازدید های میدانی و بررسی چندین ساعته از بخش های مختلف مراکز چون، توربین ها، الکتروموتور ها ، میزان رسید و برداشت مواد نفتی و بازبینی قطعات مصرفی گزارش خود را در جلسه کارگروه بررسی مراکز انتقال نفت تحلیل و بررسی می کند.

مدیر منطقه خوزستان  مهم ترین رسالت این تیم فنی را بررسی مشاهدات عینی و اطلاع از آخرین وضعیت مراکز انتقال نفت در سال جاری به منظور انتقال پایدار و ایمن مواد نفتی دانست و گفت: در این برنامه بازدید نیز با شیوخ روستاهای همجوار مسیر خطوط لوله انتقال نفت دیداری داشتیم تا علاوه بر تعامل دو چندان در جهت عرصه مسئولیت اجتماعی نیز قدم برداریم.

انتهای پیام/م

نگاهی به وضعیت خطوط لوله های انتقال نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.