سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۹۱۴ میلیون لیتر فرآورده نفتی در چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار گفت: میزان کل فرآورده‌های حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل منطقه در شش ماهه نخست سال‌جاری ۹۱۴ میلیون لیتر بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری را ۹۱۴ میلیون لیتر عنوان کرد و اظهار داشت: این مقدار مصرف توسط ۲۸۳ نفتکش فعال در منطقه جابجا شده‌است.

مصطفی نخعی در ادامه عمده مصرف فرآورده‌های مذکور در منطقه چابهار را در بخش‌های نیروگاهی، حمل و نقل، پروژه‌های عمرانی، صیادی، کشاورزی و صنایع اعلام و افزود: با توجه به جایگاه خاص و موقعیت استرتژیک چابهار، اعمال دقت و نظارت دقیق در حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه به ارسال بیش از ۶۶ میلیون لیتر فرآورده به شهرستان‌های خاش و زاهدان خبر داده و افزود: یا توجه به اعلام سهمیه تامین و توزیع ستاد این مقدار فرآورده توسط ناوگان حمل و نقل به منطقه زاهدان ارسال شده است.

وی ضمن اشاره به وظایف و رسالت سنگین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در امر سوخت‌رسانی و نقش ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در ایفای آن، بر توجه هر چه بیشتر پیمانکاران در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات احتمالی رانندگان، رفع عییب نفت‌کش‌ها و آماده به کار بودن آن‌ها تاکید کرد.

نخعی افزود: نظم و انظباط کاری، پایبندی به اخلاق، صداقت و درستکاری در سایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت جزء اصول مهم و لازمه خدمت رسانی مناسب به مردم است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار در پایان تصریح کرد: اولویت و ساختار اصلی شرکت بر پایه سوخت رسانی و ارائه خدمات مناسب به شهروندان استوار است، لذا شرکت‌های حمل و نقل و پیمانکاران می‌بایست درسایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت و با رعایت تمامی اصول اخلاقی وظیفه خطیر خود را به درستی به انجام برسانند.

منطقه چابهار با دارا بودن ۲۸۳ نفتکش فعال و با سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر وظیفه تامین سوخت در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان و در شهرستان‌های چابهار، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، دلگان، قصرقند، فنوج و بخشی از مهرستان برعهده دارد.

انتهای پیام/گ

جابجایی فراورده های نفتی در چابهار

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.