سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ کیلومتر از محور‌های موصلاتی سلماس آسفالت شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های موصلاتی سلماس روکش آسفالت شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عصر یکشنبه در بازدید از راه‌های روستایی منطقه مرزی کوزه رش در شهرستان سلماس اظهارداشت: پروژه‌های نیمه تمام احداث و آسفالت راه روستایی به طول ۱۵ کیلومتر در شهرستان سلماس در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی به لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی ساخته شده اشاره کرد و ادامه داد: طول راه‌های روستایی شهرستان سلماس ۶۳۵ کیلومتر بوده که ۳۰۰ کیلومتر آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نقش استانداردسازی راه‌های روستایی را در پیشرفت اقتصاد کشاورزی و آبادانی روستا‌ها یادآور شد.

مبارک قدم افزود: ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی آسفالت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: ۴۵ پروژه کلیدی برای ساخت بزرگراه و راهسازی با اعتبار سه هزار میلیاردریال در جاده‌های آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

مبارک قدم افزود: تکمیل کریدور‌ها و ارتقای شاخص توسعه مسیر‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی و نیز آسفالت راه روستا‌های بالای ۵۰ خانوار روستایی از جمله احکام برنامه ششم توسعه در حوزه راه و شهرسازی است.

وی با تاکید براینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل لازمه آبادانی و دسترسی روستاییان به امکانات و خدمات زیربنایی است، یادآور شد: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در شکوفایی اقتصاد کشاورزی استان نقش پررنگی ایفا می‌کند.

ابراهیم مبارک قدم به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سلماس و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از راه‌های روستایی منطقه مرزی کوزه رش بازدید کردند.

 
انتهای پیام/م
 

 

۸۰درصد جمعیت روستایی سلماس از راه آسفالته برخوردارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.