سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اعتماد به نفس در گرو تقویت آموزش‌های سازمانی

تقویت آموزش‌های سازمانی موجب افزایش اعتماد به نفس و روحیه نشاط در کارکنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در جلسه قرارگاه جهادی آموزش که با حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان همراه بود، گفت: یکی از مولفه‌های نیروی مقتدر توانمندی است و از شاخص‌های نیروی توانمند آمادگی و چابک بودن آن است.

وی بهره‌وری، روزآمدی و حرفه‌گرایی را از اصول و اهداف تشکیل قرارگاه جهادی آموزش در نیروی انتظامی دانست و افزود: هدف نهایی ما ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته است.

فرمانده انتظامی مازندران آموزش را سبب افزایش اعتماد به نفس و روحیه نشاط در کارکنان دانست و گفت: با آموزش اثربخشی در کار‌ها ارتقاء می‌یابد و موجب افزایش رضایت مندی بیشتر شهروندان از پلیس می‌شود.

سردار سید محمود میرفیضی افزود: اساسی‌ترین کار در نیروی انتظامی، آموزش است و ارتقاء سطح دانش کارکنان و مشارکت مردم در تولید امنیت پایدار، مهم‌ترین اهداف قرارگاه جهادی آموزش است.

وی گفت: تجربه نشان داده است به هر میزان کارکنان در محیط کاری خود بحث آموزش و مدیریت دانش را بیشتر و بهتر عملیاتی و اجرا کنند، زمینه رشد و شکوفایی و افزایش موفقیت در مأموریت‌های مختلف، کاهش سوانح و آسیب پذیری نیرو‌ها و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

سردار میرفیضی با بیان اینکه پلیس اسلامی باید مجاهد مسئول و پاسخگو باشد، افزود: در صورت بروز مشکل این مأمور پلیس است که با پاسخ‌های منطقی، صحنه حادثه را مدیریت و فضای جامعه را آرام می‌کند، در غیر این صورت به عنوان نماینده یک سازمان، عملکرد سایر اعضا را نیز زیر سوال خواهد برد.

انتهای پیام/ع

افزایش اعتماد به نفس، روحیه و نشاط با تقویت آموزش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.