سپاه پاسداران برای مردم و در کنار مردم، نهادی انقلابی و حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های نمونه با اشاره به اظهارات گستاخانه رئیس جمهوری آمریکا در موضوع برجام و حمله به سپاه، گفت: سپاه پاسداران نهادی انقلابی و مردمی، برای مردم و در کنار مردم است.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و اجرایی استان به ویژه رسانه استانی صدا وسیما، جراید و خبرگزاری‌ها اقدامات مناسبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و معرفی پلیس اسلامی و پلیس جامعه محور داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه سپاه پاسداران حافظ ارش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و در طول چهار دهه گذشته از زمان جنگ تحمیلی تاکنون اقدامات شایسته‌ای در راستای اعتلای انقلاب اسلامی داشته، گفت: حمایت از این نهاد انقلابی در طول چند سال گذشته موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام شده است.

سردار میرفیضی به نقش آفرینی سپاه در زمین گیر کردن تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: بفرمود: ه رهبر کبیر انقلاب هر کجا دشمنان از ما عصبانی شده اند، بدانید که اقدامات و فعالیت‌های ما و سیاست ما درست و در مسیر الهی قرار دارد.

وی بر همدلی و هم افزایی همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها و اتحاد ملت در برابر زیاده خواهی آمریکا واستکبار جهانی غرب تاکید کرد و گفت: باید در برابر این اقدامات خصمانه مقاومت و ایستادگی کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که پلیس اسلامی می‌خواهیم که در تراز انقلاب باشد، افزود: برای رسیدن به تراز انقلاب باید تلاش جهادی کرد.

انتهای پیام/آ

سپاه پاسداران حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.