سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحسینی در نطق میان دستور:

مسئولان به فکر حل مشکلات مردم نیستند، برای نظام هم هزینه نتراشند

نماینده مردم پارس‌آباد گفت: بزرگترین بحرانِ کشور  بی‌مسئولیتی در قبال معضلات موجود است، مسئولان اگر حلال مشکلات مردم نیستند برای کشور چالش سازی نکنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شکور پورحسینی نماینده مردم پارس‌آباد در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد:‌ اگر در کشور همت و روشن‌بینی وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد چرا که مدیران و مسئولان عینک تیره و تاری دارند و به جای حل مشکلات بحران‌های جدیدی می‌سازند.

وی افزود: بزرگترین بحران موجود در کشور  بی‌مسئولیتی در قبال مشکلات و معضلات موجود است به نحوی که مردم برخی وزارتخانه‌ها را وزارتخانه‌های بحران‌زا تلقی می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به بانک مرکزی و وزارت نیرو اشاره کرد.

پورحسینی تصریح کرد: مدت زمانی است که در سایه بی‌دقتی وزارت نیرو در صیانت حق آب کشاورزان مناطق مختلف شاهد وقوع درگیری‌های مختلف هستیم و اگر وضع به همین منوال پیش رود مسائل حاد امنیتی به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم پارس‌آباد بیان کرد: به وزارت نیرو اخطار می‌دهم در صورت ادامه بی‌توجهی این ارگان بلایی که بر سرزمین‌های اطراف زاینده رود آمده دیر یا زود بر سر زمین‌های مغان نیز خواهد آمد.

وی ادامه داد: بی‌دقتی و سهل انگاری مسئولان بانک مرکزی بحرانی را دامن گیر کشور کرده که به واسطه آن سرمایه اجتماعی کشور آسیب دیده است و  در مقابل دیدگان نهادهای وزارتی عده‌ای با دستاویزی به هر حیله‌ای به تأسیس موسسات مالی غیرمجاز می‌پردازند و پس انداز اقشار آسیب پذیر جامعه را بالا می‌کشند و مردم پس از دوندگی‌های بسیار  به این نتیجه می‌رسند که یا مسئولان توانایی مقابله با این مسائل را ندارند و یا خود شریک این مسائل هستند.

پورحسینی تأکید کرد:‌ عده‌ای از مردم مال باخته به ما مراجعه کرده‌اند و می‌گویند که ما نه از سر سادگی بلکه به دلیل اعتماد به بانک مرکزی اموال خود را از دست داده‌ایم.

نماینده مردم پارس‌آباد ادامه داد: مسئولان اگر حلال مشکلات مردم نیستند برای کشور چالش سازی نکنند و برای نظام هزینه نتراشند.

وی افزود: در آستانه ورود به اجرای برنامه ششم توسعه هستیم اما متأسفانه تاکنون گزارش شفافی از میزان حصول برنامه‌های پیشین نیستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.