سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ؛

حمایت مردم و مسئولین از سپاه برگرفته از فرهنگ ایثار وشهادت است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز وقتی دشمن برای سپاه برنامه می‌ریزد مردم در کنار مسئولین در فضای مجازی پاسخ می‌دهند که این برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛عابدین عابدینی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز وقتی دشمن برای سپاه برنامه می‌ریزد مردم در کنار مسئولین در فضای مجازی چگونه پاسخ و جانفشانی می‌کنند واین برگرفته از فرهنگ ایثار وشهادت است.

وی افزود: در کشوری که روحیه ایثارگری وشهادت طلبی موج می‌زند قطعا دشمن نمی‌تواند نگاه بد داشته باشد و اگر امنیت معنا و مفهومی دارد و استکبار به چشم دیگری به ایران نگاه می‌کنند این قدرتمندی نظام به برکت شهیدان و زحمات ایثارگران است.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای فاصله انداختن مردم با فرهنگ ایثار وشهادت گفت:: آنچه مشاهد می‌شود حضور پرشور مردم در برنامه‌های فرهنگ ایثار وشهادت است و نشان داده اند هرکجا که لازم باشد پاسبان خون شهدا هستند این فاصله در نظام ما مفهومی ندارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: مردم ایران فهیم وبصیرهستند و هرگاه نظام و کشور نیازمند حضور مردم بوده است وارد صحنه شدند و این موضوع در ۲۲ بهمن، انتخابات، روز قدس و محرم‌ها نشان دادند و آنچه که باید توجه داشته باشند وقت شناسی و گوش به فرمان رهبری بودن است.

عابدینی گفت:در کشوری که فرهنگ مردم آن شهادت طلبی است هزینه حفظ امنیت و دفاع کمتر از ساخت سلاح‌های پیشرفته می‌باشد و یاد خاطره شهیدان در کنار تکریم خانواده شهدا زنده نگه می‌دارد فرهنگ ایثار وشهادت را و هیچ محفلی به اندازه یادواره و کنگره‌ها نمی‌توانند مروج این فرهنگ شود.

وی افزود: مردم انقلابی ایران برای دفاع از آرمان و ارزش‌ها دفاع مقدس در یک صف دارند و اگر شرایط دفاع به وجود آید بهتراز نسل قبل مثل شهید حججی در میدان حاضر می‌شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز اگر می‌بینید سپاه قدس، مسئولین و مقام معظم رهبری با اقتدار و محکم با دشمن سخن می‌گویند، پشتوانه‌ای همانند شهید حججی‌ها است که برای حضور و دفاع از حرم درخواست‌های بسیار دادند.

عابدینی مقدم افزود: برای حفظ وحراست از انقلاب اسلامی اگرکسی کم بگذارد از قافله انقلاب وشهدا جا مانده و تنها راه پیمودن این مسیر شهیدان ندیدن خود است.

انتهای پیام //س. ج.
 


مردم انقلابی ایران برای دفاع از آرمان ها و ارزش‌های دفاع مقدس در یک صف  قراردارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.