سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت تنیس استان قم :

درخشش تنیسور قمی

محمدرضا قدیر از کسب مقام قهرمانی مسابقات معتبر جایزه بزرگ تنیس موتوسل کاپ اصفهان توسط یک تنیسور قمی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمدرضا قدیر،رئیس هیئت تنیس استان قم ،گفت: مسابقات تنیس جایزه بزرگ و ۱۵۰۰ امتیازی موتوسل کاپ در حالی روز جمعه در اصفهان به پایان رسید که امیر حسین بادی تنیسور مطرح استان قم موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: امیر حسین بادی تنیسور قمی که در حال حاضر در جمع برترین‌های تنیس ایران قرار دارد و مطرح‌ترین چهره تنیس استان قم به شمار می‌رود در دیدار نهایی مسابقات تنیس جام موتوسل اصفهان توانست برابر معین محمدی تنیسور جوان تیم ملی ۲ بر یک پیروز شده و قهرمان شود.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در این رقابتهای ۱۰ روزه، تنیسورهایی از استانهای تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران، قزوین، یزد، کرمان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، یزد و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند که دیدار نهایی بین امیر حسین بادی و معین محمدی برگزار شد و در مسابقه‌ای نزدیک، این تنیسور استان قم بود که پیروز از میدان خارج شد.

قدیر بیان داشت: امیر حسین بادی با شکست مهرشاد قفقازی به مرحله یک چهارم نهایی موتوسل کاپ اصفهان رسید و سپس در مسابقه برابر پوریا آصف زاده این حریف قدرتمند را نیز شکست داد و جواز حضور در جمع ۴ نفر برتر را به دست آورد تا حریف بهروز کارگران شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات مرحله نهایی امیر حسین بادی از قم در یک بازی دشوار برابر بهروز کارگران تنیسور برجسته کشور به برتری رسید و دیدار حساس معین محمدی و شاهین خالدان نیز با برتری معین محمدی پایان یافت و سرانجام در فینال ست اول بازی با نتیجه ۷ بر ۶ به سود بادی به پایان رسید، در ست دوم محمدی ۶ بر ۱ به برتری رسید و ست سوم را نیز بادی با نتیجه ۷ بر ۶ از آن خود کرد.

رئیس هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: معین محمدی در حالی که در ست سوم ۶ بر ۵ پیش بود گیم آخر را به دلیل مصدومیت از دست داد و بازی ۶ بر ۶ برابر شد؛ وی با وجود مصدومیت به بازی ادامه داد و در یک جدال بسیار حساس بازی را واگذار کرد تا عنوان قهرمانی به نماینده تنیس قم برسد.

انتهای پیام/ح

تنیسور قمی فاتح مسابقات جایزه بزرگ اصفهان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.