دبیر هیأت تنیس استان قم از انتخاب ورزشکار آینده‌دار و مستعد این رشته به عنوان برترین تنیسور رده سنی زیر 18 سال کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛سیدمقتدا خاتمی تصریح کرد: به عنوان کسی که سال‌ها برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش کرده‌ام واقعا خوشحالم که تنیس قم به جایگاهی رسیده که هر ساله، در بین برترین‌های کشور دارای نماینده است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و توجه به استعدادهای این رشته ورزشی در سنین مختلف با تجهیز امکانات و برنامه‌ریزی اردوها و تمرینات مستمر و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی، موجب شده تا تنیس قم هر ساله بیشتر از قبل در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.

دبیر هیأت تنیس استان قم تصریح کرد: به واسطه این تلاش‌ها و همچنین یک برنامه‌ریزی منظم و اصولی برای برگزاری مسابقات استانی و حضور در رقابت‌های مختلف کشوری نظیر لیگ و قهرمانی کشور طبق تقویم سالیانه فدراسیون تنیس ایران، موجب شده تا هر ساله در جمع برترین‌های تنیس کشور شاهد حضور نمایندگان قم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تنیس قم به واسطه این پیشرفت‌ها اکنون در اکثر رده‌های سنی دارای ملی‌پوش است و اعتماد ویژه‌ای از سوی فدراسیون تنیس به هیأت تنیس استان قم وجود دارد و ما در حد توان خود میزبانی رقابت‌های مهم کشوری تنیس را نیز بر عهده می‌گیریم.

خاتمی در ادامه با اشاره به اعلام رنکینگ برترین‌ تنیسورهای تمام رده‌های سنی توسط فدراسیون، عنوان کرد: نفرات برتر رده‌های سنی مختلف تنیس کشور در حالی از سوی سازمان لیگ تنیس ایران معرفی شدند که نام امیرحسین بادی به عنوان نماینده تنیس قم در صدر برترین‌ها می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام سازمان لیگ تنیس کشور، تنیسورهای برتر رده‌های سنی مختلف در هر دو بخش دختران و پسران و همچنین تنیس ساحلی معرفی شدند که ما در بخش دختران و همچنین تنیس ساحلی نماینده‌ای نداریم اما در بخش پسران امیرحسین بادی به نمایندگی از تنیس استان قم صدرنشین رده سنی زیر 18 سال است.

دبیر هیأت تنیس استان قم بیان کرد: در واقع فدراسیون تنیس با در نظر گرفتن عملکرد تنیس‌بازان سه رده سنی زیر 10، زیر 14 و زیر 18 سال اسامی نفرات برتر این رده‌ها را اعلام کرده و از قم، امیرحسین بادی برترین‌ تنیسور رده سنی زیر 18 سال ایران محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: فدراسیون تنیس 80 تنیسور را در رده سنی زیر 18 سال رتبه‌بندی کرده است و با در نظر گرفتن امتیازات، امیرحسین بادی از استان قم با کسب 460 امتیاز صدرنشین برترین‌های این رده سنی است، ضمن اینکه رقیب همیشگی وی یعنی محمد کارگران‌اروجی از هیأت فارس با کسب 330 امتیاز در مکان دوم جای دارد و یک رقیب جدید به نام حسین اطروشی از هیأت مازندران با کسب 321 امتیاز سوم است.

خاتمی با بیان اینکه رنکینگ یا رتبه‌بندی برترین‌های تنیس ایران در رده سنی زیر 18 سال تا پایان مسابقات جشنواره بزرگ تنیس ایران در سال 95 در نظر گرفته شده، تصریح کرد: امیرحسین بادی در این جشنواره عنوان قهرمانی بخش انفرادی را به خود اختصاص داد و در بخش دوبل آن نیز به همراه دیگر تنیسور قم یعنی مهدی آدابی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رده سنی زیر 18 سال شد.

برچسب ها: قم ، تنیس ، برترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار