سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره ثبت احوال نایین اعلام کرد:

صدور 2270 جلد صدور شناسنامه کامپیوتری در نائین

سرپرست اداره ثبت احوال نایین گفت : در شش ماهه نخست سال جاری 2270 جلد صدور شناسنامه کامپیوتری که از شروع شناسنامه جدید تا کنون 22 هزار جلد شناسنامه صادر شده و 5063 مورد کارت ملی هوشمند انجام گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی پوربافرانی  گفت : شهر نایین با پیشینه تاریخی در چهار راه مواصلاتی و شریان حیاتی کشور در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد که با مساحتی برابر 35990 کیلومتر مربع تقریباً 4/1 مساحت کل استان را در برگرفته است.

وی افزود : این شهرستان در حال حاضر شامل دو بخش مرکزی و انارک و سه منطقه شهری به نام نایین ، بافران و انارک و پنج دهستان شامل دهستان بهارستان به مرکزیت کجان دهستان کوهستان به مرکزیت بلان و دهستان لای سیاه به مرکزیت هماباد ودهستان بافران و دهستان چوپانان است وحدود 250 روستا با پراکندگی زیاد می باشد.

پوربافرانی جمعیت نایین را در سال 1395 بالغ بر 39260 نفر عنوان کرد و اضافه کرد :بر اساس جمعیت شهر نایین 27379 نفر ، جمعیت بافران 1978 نفر ، جمعیت انارک 1903 نفر و جمعیت نقاط روستایی بالای 8000 نفر می باشد.

وی در ادامه بیان داشت : ثبت احوال نایین در سال 1307 تاسیس و اولین سند به نام آقای میرزاابوتراب رفیعی نائینی تنظیم شده است.

سرپرست ثبت احوال نایین تعداد کل اسناد ولادت 100758 برگ و فوت 39142 برگ سند دانست .

وی تصریح کرد : در سال 64 همزمان با پیشرفت علم و دانش ، استفاده سیستم های جدید ثبت احوال مکانیزه و بحث اسکن اسناد و صدور شناسنامه تحت عنوان وب آغاز و نسبت به صدور شناسنامه کامپیوتری و کارت ملی هوشمند اقدام نمود و این واحد جز اولین اداراتی بود که این طرح را انجام داده است.

پوربافرانی خاطر نشان کرد : با استفاده از سیستم های جدید ضمن تبادل اطلاعات بین ادارات امکان مشاهده اطلاعات برای ادارات و سازمانها را فراهم و در آینده شاهد استفاده کاربردی کارت ملی هوشمند که کلید ورود به دولت الکترونیک می باشد خواهیم بود .
وی با اشاره به فعالیت شش ماهه این اداره گفت : 329 واقعه ولادت ، 138واقعه وفات ، 190ازدواج ، 41 واقعه طلاق و 1377 مورد کارت ملی هوشمند و 2270 جلد صدور شناسنامه کامپیوتری که از شروع شناسنامه جدید تا کنون 22 هزار جلد شناسنامه صادر شده که 65 درصد و 5063 مورد کارت ملی هوشمند انجام گرفته است.

سرپرست اداره ثبت احوال نایین در پایان بیان کرد : مسئولین نسبت به تخصیص اعتبار لازم در خصوص بهسازی محیط اداره ، تجهیز وسایل اداری و واحد مسکونی جهت استفاده بهینه و خودرو اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/م

 

صدور 65 درصدی شناسنامه های جدید در نایین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.