سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان;

کاهش شمار متوفیان سوانح رانندگی در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : از ابتدای سال 96 تاکنون تعداد متوفیان سوانح رانندگی در این استان با کاهش 48 درصدی مواجه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع اعضای کمسیون تحول پلیس راهور و راه استان سمنان با تأکید بر لزوم رصد روزانه مشکلات ترافیکی در معابر شهری و جاده‌های استان سمنان گفت : از ابتدای سال تاکنون تعداد متوفیان سوانح رانندگی در استان سمنان با کاهش 48 درصدی مواجه بوده است.


وی با اشاره به آمار بالای مرگ در سوانح موتورسیکلت‌ها تصریح کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و یا ترک نشینان آن‌ها زمینه‌ساز وقوع مرگ و آمار بالای آن در سوانح موتورسیکلت‌ها شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی با متخلفان رانندگی با قاطعیت برخورد می‌کند افزود: ایجاد نظم و انضباط ترافیکی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است که تاکنون برنامه‌های مطلوب و ثمربخشی را اجرا کرده است.

 

قاسمی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از موتورسواران قانونمند در سمنان تصریح کرد: این مراسم نقش ویژه‌ای در فرهنگ موتورسواری و رعایت قوانین رانندگی برای موتورسواران ایفا کرد.

 

وی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مؤثر در کاهش آمار تصادفات با نیروی انتظامی گفت : تبیین راهکارهای عملیاتی برای کاهش آمار تصادفات و مرگ‌ومیر در سوانح رانندگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با ارزیابی وضعیت ترافیکی درون‌شهری و برون‌شهری استان سمنان اعلام کرد: طرح‌های نظارتی و مقابله با متخلفان رانندگی در این عرصه تأثیرگذار خواهد بود.


انتهای پیام / ه


کاهش ۴۸ درصدی متوفیان سوانح رانندگی در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.