سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضومجمع نمایندگان استان کرمانشاه

برنامه زمان بندی بهره برداری از راه آهن کرمانشاه باید اعلام شود

عضومجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: باید برنامه زمان بندی بهره برداری از راه آهن کرمانشاه به استحضارمردم رسیده شود چرا که آنقدرطی این ۴ ماه وعده و وعید دادیم مردم ناامید شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ احمد صفری عضومجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان کرمانشاه گفت: به دلیل اینکه مطالعات این طرح که فاز اول آن است هنوز مصوب نشده و با اشکالات کارشناسی مواجه است، لذا باید فاز دوم را انجام ندهیم و اول مرحله اول را طی کنیم و سپس سراغ مرحله دوم برویم.

وی با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه  گفت: در خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط سازمان برنامه و بودجه باید اجرا می شد و تاکنون منجر به اشتغال پایدار نشده است و برنامه عملی نیز برای اشتغال استان ندارد. لذا یک مقدار نیازمند حرکت بوده و باید برنامه زمانبندی آن نیز تعریف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: در بحث جذب سرمایه برای پروژه‌هایی که نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی بوده، نیز طی سال‌های اخیر نزدیک به صفر بوده ایم.

وی ادامه داد: در خصوص تامین پروژه‌های نیمه کاره و رها شده در چند سال گذشته که از آن جمله می توان به کتابخانه مرکزی کرمانشاه، ساماندهی رودخانه قره‌سو، راه‌های روستایی، بهره برداری از سامانه گرمسیری، ایجاد طرح سبزه‌ای، اجرای سد پاتاق برای اسلام آباد غرب و دالاهو، سد بیستون، بهره برداری از آبشوران، بهره برداری از فاضلاب شهر کرمانشاه، اجرای فاضلاب در محله شریعتی کرمانشاه که وضعیت نامناسبی به ویژه زمستان دارد و اجرای فاضلاب در نقاط حاشیه‌ای شهر کرمانشاه اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ز

باید مطالعات طرح آمایش سرزمینی در استان کرمانشاه انجام شود

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.