سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد شهر ازطرح بازسازی مسکن تاثیرپذیراست

فرماندار بردسیر گفت: اقتصادشهر از طرح بازسازی مسکن تاثیرپذیراست و اجرای این طرح فرصتی مغتنم جهت تحول مسکن شهری و روستایی همچنین بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نجف پور؛فرماندار بردسیر گفت: دراجرای طرح اقتصاد شهر اقشار مختلف مردم از جمله جامعه مهندسین،کارگران ،کسبه ،اصناف و....مشارکت می کنند و این مهم منجربه بهبود وضعیت اقتصادی مردم خواهدشد.
وی از شوراهای اسلامی شهرو روستا همچنین شهرداران ودهیاران خواست در خصوص صدور پروانه و مجوز تخفیفات لازم را اعمال و درروند کار تسریع کنند.
فرماندار ورئیس ستاد بازسازی شهر گفت: تاکنون هزارو۱۰۰پروانه در بنیاد مسکن تشکیل که از این میزان ۳۵۰ پرونده ثبت سامانه و ۹۰ پرونده نیز به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی همچنین درخصوص پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن گفت :میزان این تسهیلات در مناطق شهری ۳۰میلیون تومان بابهره ۴درصد و ۶ میلیون تومان بلاعوض و در مناطق روستایی ۲۰میلیون تومان با بهره ۴درصد و ۵ میلیون تومان بلاعوض است.
وی ضمانت وام های مذکور را برای اقشار ضعیف زنجیره ای و سفته اعلام کرد و از بانک های عامل خواست نسبت به تشکیل پرونده و جذب اعتبارات تسریع کنند.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.