سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت نیروهای انقلابی از رسالت سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید نیروهایی تربیت شوند تا در مقابل استکبار انقلابی عمل کنند؛ انقلابی بمانند و انقلابی فکر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان بهار اظهار کرد: سپاه یک هدیه الهی بود که از طرف امام(ره) برای حفظ جمهوری اسلامی ایران بنا گذاشته شد و با گذر زمان عظمت نگاه امام به سپاه و بسیج بیشتر درک می شود.

وی اضافه کرد: با وجود ارتش و دیگر نیروها در کشور در اوایل انقلاب، برخی لزوم ایجاد بسیج را درک نمی‌کردند ولی امروز وجود این مجموعه ارزشی به عنوان نیاز بزرگ برای تداوم انقلاب و آسیب‌های موجود در کشور و برای راه اندازی جامعه تمدن اسلامی را بیشتر درک می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: آنچه امروز ابرقدرت‌ها را به خشم واداشته و وادار به اظهارنظر عجولانه در خصوص سپاه می‌کند، به دلیل تاثیرگذاری این مجموعه در داخل و خارج از کشور است.

وی با تاکید بر ولایتمداری و ولایت‌پذیری بسیجیان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هسته‌های مقاومت باید در سراسر جهان راه‌اندازی شود.

مجیدی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به خواسته‌های خود فرافکنی می‌کند، افزود: عصبانیت آمریکا به دلیل از دست دادن سیطره‌ای است که روزی وانمود می‌کردند بر جهان دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا با بصیرت و آگاهی کشورهای اسلامی قدرت و یکه‌تازی خود را از دست داده و با کینه درونی به اظهار نظر می‌پردازد، افزود: آمریکایی‌ها گروه‌هایی را در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کردند و طرح جغرافیای بزرگ خاورمیانه را پیگیری می‌کردند که به این اندیشه ناپاک دست نیافتند.

وی ترویج فرهنگ بسیجی را ضامن اعتلای اسلام دانست و گفت: امروز نگاه تیزبین فرماندهان مثل شهید همدانی در کشورهای دیگر نیز رونق گرفته که می‌توانند در مقابل ابرقدرت ها بایستد و اهداف شوم مستکبران را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

سردار مجیدی حمایت رئیس جمهور ایران از مواضع سپاه را نشان‌دهنده وحدت بیش از پیش در داخل کشور عنوان کرد و گفت: امروز در مرزهای جغرافیایی با صلابت هستیم.

وی با بیان اینکه باید در دفاع از مرزهای اعتقادی بیشتر تلاش کنیم، افزود: باید نیروهایی تربیت شوند تا در مقابل استکبار انقلابی عمل کنند؛ انقلابی بمانند و انقلابی فکر کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر نقش مساجد در تربیت نیروهای اثرگذار، گفت: نگاه جدی به پایگاه‌های مقاومت و با محورت مساجد مد نظر است تا از انحرافات احتمالی جلوگیری شود.

در ادامه فرماندار بهار گفت: بسیجیان با همگرایی و هم‌افزایی می‌توانند منشا خدمات ارزشمندی در جامعه شوند.

محسن مرادی‌پناه اضافه کرد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا باعث شد با اتحاد و انسجام بیش از پیش به سوی اهداف مشترک و همسو با اهداف نظام جمهوری اسلامی پیش رویم.

وی علل پیروزی انقلاب اسلامی را الهی بودن و اسلامیت نهضت، ولایت فقیه و رهبری، انسجام مردم و وحدت و یکپارچگی مردم دانست و گفت: باید این سه اصل مدنظر قرار گیرد تا بتوان بر جریان معاند فائق آمد.

فرماندار بهار افزود: سپاه از ابتدای انقلاب در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و در راستای وحدت و یکپارچگی نقش‌آفرین بوده است.

در پایان غلامرضا رجبی فرمانده پیشین سپاه ناحیه بهار تودیع و سید جواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/خ

تربیت نیروهای انقلابی از اهداف بسیج و سپاه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.