سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث فرودگاه در شهرستان دره شهر

نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرودگاه در شهرستان دره شهر احداث می شود، گفت: جنوب استان نیازمند توسعه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم زاده  در بازدید معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران از محل پروژه پیشنهادی فرودگاه دره شهر گفت : احداث فرودگاه در جنوب استان با توجه به جمعیت ،توپوگرافی منطقه، جاذبه های متعدد گردشگری و فرهنگی، مسیر تاریخی راه کربلا ، مسیر پلدختر و دهلران با توجه به نزدیکی این منطقه و تبادلات کشور ایران با کشور عراق ضروری به نظر می رسد.

وی افزود : با توجه به زیرساخت های ضعیف در زمینه راه های جاده ای ،ریلی و هوایی و تصور مردم مبنی بر اینکه در طی سال های آتی و اعتبارات اندک نمی توانند صاحب یک جاده مناسب برای ارتباط با مرکز کشور شوند احداث فرودگاه بهترین گزینه برای ارتباط با مرکز کشور است.

کاظم زاده اظهار کرد: مسیر شرقی و غربی بودن این باند، تسطیح و ارتفاع مناسب باعث می شود منطقه دره شهر یکی از گزینه های بسیار مثبتی است.

وی تاکید کرد: نهایتا شرکت فرودگاه ها کشور تمام جوانب سنجیده و ضمن ارزیابی با طرح توجیهی مناسب مکان فرودگاه احداث می شود.

 

انتهای پیام/ه

 

توسعه جنوب استان ایلام با احداث فرودگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.