سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

برگزاری 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در استان سمنان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری 300 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن گرمیداشت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : امسال با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فعالیت های خوبی در ایام هفته تربیت بدنی در استان سمنان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه، روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته ورزش و تربیت بدنی نامگذاری شده است، افزود: همزمان با ایام این هفته برنامه های مختلفی در استان سمنان نیز برگزار می شود.


ایزدبخش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: قطعا" برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد و در همین راستا این اداره کل سعی کرده علاوه بر برنامه ریزی دراز مدت ، بیشتر برنامه های این هفته نیز حول همین محور باشد.


ایزدبخش اظهار داشت : یک روز مانده به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش نشست خبری فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان با رسانه های مکتوب و تصویری استان روز سه شنبه 25مهرماه ساعت 8:30 صبح با هدف ارائه عملکرد یکساله و مهترین برنامه های امسال در هفته تربیت بدنی و ورزش در این اداره کل برگزار می شود.


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: گلباران گلزار شهدا وتجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمانهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدارجامعه ورزش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه سمنان ، دیدار با خانوادههای شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ، فراخوان عکس ورزشی استان سمنان ،ورزش صبحگاهی کارکنان و افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان سمنان از برنامه های دو روز نخست هفته تربیت بدنی و ورزش است.


وی حضور جامعه ورزش در نماز جمعه ، همایش اوقات فراغت بانوان ، همایش های پیاده روی خانوادگی در سطح استان را از اهم برنامه های روز سوم این هفته بیان کرد.


معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان و دانشجویان ، همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری بانوان در روز چهارم این هفته برگزار خواهد شد


افتتاح 13 خانه ورزش روستایی در سطح استان سمنان


دبیر ستاد برگزاری بزرگداشت هفته تربیت بدنی همچنین افتتاح 13 خانه ورزش روستایی در سطح استان را در روز پنجم هفته تربیت بدنی و ورزش برشمرد .


ایزدبخش در ادامه افزود: دردو روز پایانی این هفته نیز مراسم گردهمایی کارکنان و پیشکسوتان ورزشی و اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد.


وی در پایان افزود: پیش بینی می شود با توجه برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری حدود 300 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان سمنان برگزار شود.


انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.