سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان:

مردم اصفهان پشتیبان مقام معظم رهبری هستند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: دیروز مردم اصفهان در خیابان پاسداران جمع شدند تا نشان دهند پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و فرهنگ ایثار در بین مردم ما نهادینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهیلا اثنی‌عشران  امروز در نخستین همایش تجلیل از والدین و همسران خیر شهدای اصفهان اظهار کرد: وقتی در جلسات شهدا شرکت می‌کنیم، هم احساس دین به انسان یادآور می‌شود و هم انرژی می‌گیریم تا به کار خود ادامه دهیم.

وی افزود: دیروز مردم اصفهان در خیابان پاسداران جمع شدند تا نشان دهند پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و فرهنگ ایثار در بین مردم ما نهادینه شده است، این موضوع بار دیگر به جهانیان ثابت کرد مردم هنوز آگاهانه در صحنه هستند و کوچک‌ترین لغزشی در عملکردشان ایجاد نشده؛ این اتفاق موجب شد تا با وجود اختلاف‌نظر سیاسی نشان دهیم ما در تأسی از مقام معظم رهبری مشترک هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: در طرحی به دنبال به وجود آوردن گنجینه‌ای در مورد شهدا و خانواده شهدا بودیم، به برکت جلسه امروز به ما اعلام شده که قرار است طرح در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بیان شود و بودجه‌ای برای آن بگیریم.

وی بیان کرد: تکریم شهدا صرفاً به جلسه گذاشتن نیست بلکه بررسی قدم به قدم زندگی خود نسبت به شهدا است، وقتی زندگی شهدا را بررسی می‌کنیم می‌بینیم زندگی شهدا پر از ارزش‌های اخلاقی و دینی بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

تأسی از رهبری نقطه اشتراک طیف‌های سیاسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.