سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی راه‌آهن شمال شرق 1;

آغاز به کار قطار محلی پردیس در مسیر سمنان - مشهد

معاون فنی راه‌آهن شمال شرق 1 از آغاز به کار قطار محلی مسافربری پردیس از ابتدای آبان ماه در مسیر سمنان - مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا سلیمانی پور معاون فنی راه‌آهن شمال شرق 1 با اعلام این خبر در دانشگاه آزاد سمنان گفت : برای رفاه حال هم استانی‌ها ، استادان و دانشجویان، قطار محلی مسافری در مسیر سمنان - مشهد و بالعکس مجددا به ناوگان حمل‌ونقل ریلی اضافه شد.

 

وی با اعلام اینکه پیش‌فروش بلیت این قطار از امروز 23 مهرماه از طریق سامانه و تمامی آژانس‌های شهرستان و استان سمنان امکان‌پذیر است افزود: قطار مسافری سمنان به مشهد و بالعکس با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت از نوع پردیس دارای 5 سالن با امکانات کافی با ظرفیت 300 مسافر از اول آبان ماه سال جاری در مسیر قرار می‌گیرد.

 

سلیمانی پور درباره ساعت حرکت این قطار مسافری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این قطار همه‌روزه از ساعت 8:40 از ایستگاه سمنان حرکت کرده و در ساعت 14:35 وارد ایستگاه مشهد خواهد شد و سپس ساعت 16:35 از مشهد به سمت سمنان حرکت و در ساعت 24 در مقصد توقف می‌کند.

 

وی با دعوت از استادان، دانشجویان، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و عموم مردم برای استفاده از این خدمت، نرخ بلیت این قطار را به ازای هر نفر490 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: این قیمت به‌صورت شناور در برخی از ایام ۴۲ هزار تا۴۶ هزار ریال دارای تخفیف بوده و بدون وعده غذایی است.

 

معاون فنی راه‌آهن شمال شرق 1 بر اهمیت نقش دانشگاه‌ها در توسعه بخش‌های مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: در همین راستا، حمل‌ونقل ريلی هم ازجمله بخش‌های زيربنايی در توسعه جوامع محسوب شده و كليد توسعه اقتصادی و اجتماعی است.


انتهای پیام / ه


جزئیات آغاز به کار قطار محلی مسافربری پردیس در مسیر سمنان- مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.