سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان بدهی هندبالی ها به فدراسیون آسیایی/ پرداخت 13.5 میلیارد بدهی فدراسیون

آخرین قسط بدهی های فدراسیون هندبال کشورمان به فدراسیون آسیایی پرداخت شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین قسط از بدهی فدراسیون هندبال به فدراسیون آسیایی این رشته پرداخت شد. با پرداخت آخرین قسط از بدهی هندبال ایران به فدراسیون آسیایی ، فدراسیون دیگر هیچ بدهی خارجی به مجامع بین المللی این رشته ندارد.

مسئولان جدید  فدراسیون هندبال از زمانی که کار خود را در پایان سال 95 آغاز کردند همواره  با مشکل  بدهی های معوقه فدراسیون مواجه بودند به همین دلیل  فدراسیون جدید تصمیم گرفت که این بدهی ها را تا جای ممکن کم کند. مشکل ترین بدهی هندبالی ها  بدهی های خارجی بود  که ممکن بودباعث تعلیق فدراسیون شود همچنین علاوه بر این، بدهی های داخلی هم وجود داشت که کار را به مجامع قضایی کشانده بود .

از ابتدای سال 96 تا کنون از بدهی های گذشته سال های 89 تا 95 که بیش از چند میلیارد ریال است نزدیک به 13.5 میلیارد ریال آن ، از محل بودجه جاری فدراسیون پرداخت شده است. اما همچنان با توجه به در پیش بودن رویداد های مهم بین المللی و بازی های آسیایی، فدراسیون با مشکلات مالی بسیار روبرو است که جا دارد ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سلطانی فر و جناب آقای داورزنی ، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در خصوص رفع این مشکلات اقدام اساسی انجام دهند.

انتهای پیام /

پرداخت آخرین قسط بدهی آسیایی هندبالی ها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.