سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای "طرح شهید شوشتری" برای رفع محرومیت‌زدایی روستاهای سروآباد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: "طرح شهید شوشتری" در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاهای شهرستان سروآباد در حال انجام است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد گفت: "طرح شهید شوشتری" در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با مشارکت و همکاری مردم و ادارات دولتی در شهرستان سروآباد در حال انجام شدن است.

وی افزود: تاکنون مشارکت مردم در اجرای بهتر پروژه‌های این طرح بسیار خوب بوده و سبب دلگرمی و انگیزه برای اجرای طرح‌های بیشتر در این شهرستان شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: کارهایی که همراه با مشارکت باشند، توسعه پیدا خواهند کرد و پروژه‌ها و طرح‌های شهیدشوشتری نیز روز به روز با مشارکت مردم در سروآباد و سایر شهرستان‌های دیگر در حال توسعه است.

وی ادامه داد: از برکات طرح شهید شوشتری افزایش مشارکت و همکاری مردم است که باعث شده حس همدلی و مشارکت مردم در روستاها افزایش پیدا کند و خود مردم نیز در کنار مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی نسبت به رفع محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

سردار رجبی افزود: با جدیت کارها و پروژه‌های طرح شهید شوشتری را در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم و با تمام وجود در خدمت مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا چهره فقر و محرومیت را از این استان ریشه‌کن کنیم.

گفتنی است؛ در این بازدید «سردار رجبی» به همراه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان از طرح‌های فاضلاب کشی، احداث پل و تعریض جاده ارتباطی روستای دره‌ناخی، پروژه تقویت منبع آب روستاهای بهرام‌آباد و بندول و پروژه فاضلاب کشی روستای دره‌کی بازدید و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

طرح شهید شوشتری در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با همکاری بنیاد برکت در 2 شهرستان سروآباد و بیجار استان کردستان به منظور اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان‌ها در مدت 2 سال و با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

 اجرای "طرح شهید شوشتری" در روستاهای سروآباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.