سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد نخبگان فارس خبر داد؛

برگزیدگان مدارس فصلی خلاقیت درفارس، بورسیه می گیرند

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: برگزیدگان مدارس فصلی خلاقیت فارس بورس تحصیلی دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: برگزیدگان مرحله نهایی مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی بنیاد نخبگان فارس از طرف مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بورس تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پایانی مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی، افزود: این بنیاد در دو سال گذشته در نقاط مختلف استان اقدام به برگزاری مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی با هدف آموزش مهارت‌های مهمی همچون تفکر، خلاقیت، ایده‌پردازی، حل مسأله، کارگروهی و مستندسازی علمی کرده است.

شریف ادامه داد: نخستین جشنواره پایانی مدارس فصلی خلاقیت و ایده‌پردازی (مرحله چهارم مدارس) با حضور ۸۵ دانش‌آموز برگزیده از میان ۸۵۰ دانش‌آموز که سه مرحله مدارس را با موفقیت گذرانده‌اند، از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این جشنواره، دانش‌آموزان به دفاع از پروژه‌های علمی، پژوهشی و هنری که انجام داده‌اند، پرداختند و پس از داوری، نتایج این جشنواره در اختتامیه برنامه با حضور تعدادی از مسئولان استان اعلام شد.

شریف بیان کرد: تعداد ۳۲ نفر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره با کسب مقام اول از طرف «مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بورس تحصیلی «امید» را به مدت یک سال دریافت می‌کنند همچنین این دانش‌آموزان به عنوان سفیر بنیاد نخبگان استان فارس در مناطق خود انتخاب شده و مشاوره‌های علمی و تحصیلی دریافت می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان فارس تصریح کرد: تعدادی از برگزیدگان این مرحله از دانش‌آموزان مستعد تحت پوشش سازمان بهزیستی فارس هستند که با همکاری این سازمان شناسایی شدند و در مدارس فصلی خلاقیت شرکت کردند.
انتهای پیام/ر

برگزیدگان مدارس خلاقیت استان فارس بورس تحصیلی دریافت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.