سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان :

غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا آشکارتر شد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت : غیر قابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنان اخیر ترامپ مشاهده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت : مقام معظم رهبری همواره بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنرانی و جلسات متعدد تأکید داشته‌اند و غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنان اخیر ترامپ به‌وضوح مشاهده شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نتیجه موضع‌گیری‌ها و بی‌عقلی‌های ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، انسجام ملی در نظام ما بود، تصریح کرد: رفتارها و الفاظ زشت ترامپ، در داخل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عامل وحدت شده و همه همراه و همدل مواضع دولت آمریکا را محکوم می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ترامپ رئیس‌جمهوری بی‌تدبیر آمریکا با سخنان کذایی که بر زبان جاری کرد، بصیرت و بینش و آگاهی ملت ایران را بالا برد، اظهار داشت : امروز ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش‌ازپیش با یکدیگر متحد، منسجم و همدل هستند و با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

 

آیت‌الله شاهچراغی بیان داشت : اظهارات ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهاراتی غیرمنطقی، غیر کارشناسی و احمقانه بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل همه مردم ایران جای دارند.


انتهای پیام / ذ


اظهارات ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احمقانه بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.