سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: تمام دنیا خلیج فارس را به نام «پرشین گلف»می شناسند/ همگان ترامپ را می شناسند که چطور فردی است

نایب قهرمان المپیک گفت: به همه می‌گویم در کیش تمرین می‌کنم و اولین چیزی که به ذهن مردم جهان خطور می‌کند نام خلیج فارس است.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات نسنجیده دونالد ترامپ علیه مردم ایران اظهار کرد: هر کجای دنیا می روم و از من می پرسند که در کجا تمرین می کنم می گویم در کیش و همین موضوع سبب می شود تا اولین چیزی که به ذهن مردم جهان خطور کند نام زیبای خلیج فارس باشد. تمام دنیا خلیج فارس را به نام «پرشین گلف»می شناسند.

او ادامه داد:همگان ترامپ را می شناسند که چطور فردی است و فکر می کنم مردم دنیا خودشان بهتر می توانند در این باره اظهار نظر کنند و نیازی نیست که من صحبت کنم.چون هر کجای دنیا می روم اولین چیزی که به من می گویند این است که ایرانی ها افرادی مهمان نواز هستند.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه گفت:رفتار مردم ایالات متحده با دولتمردانشان بسیار متفاوت است اما ترامپ در صحبت هایش مردم ایران را تروریست خواند و نشان داد فقط با دولتمردان ما مشکل ندارد و نشان می دهد وی  نسنجیده حرف می زند و تصمیم می گیرد.

دارنده مدال برنز جهان درباره رفتار مردم آمریکا با ایرانی ها اظهار کرد:مردم آمریکا به هیچ وجه موافق رفتارهای ظالمانه دولتمردان این کشور نیستند زیرا مردم کشور آن کشور علاقه فراوانی به دوستی با مردم سایر کشورها دارند.، ترامپ راه اشتباهی را در پیش گرفته است و دیر یا زود به آن پی خواهد برد.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره ادبیات نامناسب ترامپ علیه مردم ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.