سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب اولین نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان

اولین نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان انتصاب شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ وثیق دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت : طی حکمی از سوی سعید امیدی رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان برای اولین بار در قدمت 60 ساله این هیئت ملیحه پارسا به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب شد .

دکتر پارسا دارای دکترای عمومی داروسازی ، دکترای تخصصی سم شناسی و عضو کنونی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در رابطه با انتخاب خود به عنوان اولین نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان گفت : از این عنوان بسیار خوشحالم و با توجه به نوپا بودن رشته وزنه برداری برای بانوان مسئولیت سنگین تری بر عهده دارم و معتقدم با بنا نهادن استوار پایه های این رشته ورزشی برای بانوان در آینده شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود .

وی در رابطه با وزنه برداری بانوان گفت : وزنه برداری بانوان از سال ها پیش در کشور های مختلف دنیا راه اندازی شده و به همت فدراسیون ورنه برداری مقدمات فعالیت در این رشته ورزشی برای بانوان ایرانی نیز فراهم شده است ، با در نظر گرفتن پتانسیل موجود در آینده ای نزدیک شاهد درخشش بانوان کشورمان در رقابت های بین المللی خواهیم بود .

نایب رئیس بانوان هیئت وزنه برداری استان زنجان سلامت سازی و ارتقای سلامت بانوان زنجانی به عنوان مادران نسل آینده را اولویت اصلی خود دانست و گفت : آموزش مربیان ، داوران ، ورزشکاران و استعداد یابی علمی این رشته ورزشی از دیگر اولویت های هیئت در بخش بانوان می باشد .

دکتر پارسا مهمترین دغدغه خود را نبود سالن تمرینی مناسب ویژه بانوان خواند و گفت : امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان بتوانیم سالن تمرینی مناسبی به جهت شناسایی و پرورش بانوان مستعد زنجانی در اختیار داشته باشیم .

انتهای پیام/ن

 

هیئت وزنه برداری استان زنجان اولین نایب رئیس بانوان خود را شناخت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.