سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در مازندران

بازرسان بهداشتی دامپزشکی فریدونکنار، ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی را در آشپزخانه یکی از مراکز درمانی این شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ناصر دستوریان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی این شهرستان‌ها طی بازدید از آشپزخانه یکی از مراکز درمانی در فریدونکنار مقدار ۷۷ کیلوگرم گوشت را که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد، ضبط و برای انجام آزمایشات لازم نسبت به نمونه برداری از آن اقدام کردند.


وی افزود: پس از تشخیص غیر قابل مصرف بودن این مقدار گوشت، بازرسان دامپزشکی پرونده را به مراجع قضاییی ارسال و پس از بررسی موضوع، فرد خاطی شناسایی و دامپزشکی شهرستان با همکاری واحد حقوقی دامپزشکی استان بر علیه این فرد اقامه دعوی نمودند.


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: دادگاه ضمن محکومیت این فرد به اتهام مداخله و تصرف در اموال توقیف شده بدون مجوز قانونی، وی را به تحمل ۱۰ ماه حبس تعزیری و ممنوعیت از انعقاد قرارداد و تدارک مواد غذایی و فرآورده‌های گوشتی با سایر مراکز با توجه به وضعیت شغلی، به مدت ۱۵ ماه محکوم کرد.


انتهای پیام/ع


شناسایی ۷۷ کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.