سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب سرمایه گذار، راهگشای توسعه اقتصادی استان ایلام

مدیر عامل شرکت شهرک های ایلام گفت: جذب سرمایه گذاری راهگشای توسعه اقتصادی و صنعتی استان است و با وجود منابع و نیروی انسانی تحصیل کرده رسیدن به قله های پیشرفت در ایلام دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مرتضی دارایی اعلام کرد: علاوه بر ویژگی های ذاتی استان چون موقعیت جغرافیایی، مرزی بودن، منابع زیرزمینی، فرهنگ دیرینه ، دروازه عتبات عالیات شدن باید بر نکات کلیدی اکتسابی و بویژه چگونگی استفاده از این ظرفیت ها توجه کرد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقتصاد کشور بسوی پیشرفت سوق داده شده، افزود: قانون بهبود فضای کسب و کار ، رفع موانع تولید رقابت پذیر، اصلاح بخشی از مقررات مالی کشور و ... با همراهی و تصویب مجلس شورای اسلامی موجبات توسعه اقتصادی کشور را فراهم می آورد.

دارایی اضافه کرد: هر چند سرمایه گذاری در استان در بخش های مختلف چون زیرساخت ها، انرژی، خدمات و توریسم، کشاورزی و صنعت توجیه پذیر و دارای فرصت های فراوان است، اما باید این ظرفیت ها را به سرمایه گذاران ایرانی و خارجی شناساند.

دارایی با اشاره به موضوع تسهیل در امر سرمایه گذاری ادامه داد: باید زمینه های تولید، صنعت و اشتغال را ایجاد و در چارچوب راهبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری غول رکود را شکست داده و رونق اقتصادی را به مردم هدیه داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یادآور شد: نگاه بلند، توسعه ای و دلسوزانه مدیران اجرایی و روسای بانک ها و شهروندان ایلامی در حوزه های مختلف می تواند به روند سرمایه گذاری در ایلام کمک کند.

دارایی با بیان اینکه اولویت واگذاری زمین و اجرای طرح های جدید در حوزه صنعت و تولید باید بمنظور متمرکز شدن آنها در شهرک های صنعتی باشد، گفت: شهرک ها و نواحی صنعتی استان آمادگی کامل برای جلب و حمایت از سرمایه گذاران در همه زمینه ها وجود دارد و زیرساخت ها و امکانات لازم در این مناطق فراهم است.

انتهای پیام/اس

ضرورت جذب سرمایه گذار برای توسعه اقتصادی ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.