مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی ایلام گفت: 35 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال مستقر در شهرک های صنعتی استان با حمایت های همه جانبه در دولت یازدهم به چرخه تولید بازگشت.

35 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی ایلام به چرخه‌ تولید بازگشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مرتضی دارایی بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری و افزایش تولید و ایجاد اشتغال از سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی حمایت می‌شود.
 
وی اظهارکرد: ایجاد زیرساخت و توسعه بخش صنعت بعنوان موتور محرکه اقتصاد از مهمترین وظایف دولت ها در بخش حاکمیتی اقتصاد است و شرکت شهرک های صنعتی نیز با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی در بخش صنعت و استقرار صنایع کوچک به منظور افزایش خدمات رسانی و حمایت از واحدهای صنعتی تاسیس شد.  
 
دارایی با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط توانایی تولید فن آوری های جدید اشتغال پایدار و کمک به واحدهای بزرگ تولیدی را در خود جای داده اند، افزود: صنایع کوچک نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند و در این راه دولت نیز با ارائه مشوق های ویژه از راه اندازی بخش های تولیدی در صنایع کوچک و متوسط استان حمایت می کند.  
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام عنوان کرد: امکان ایجاد کارخانه ها و کارگاه های صنایع پایین دستی در تمام نقاط کشور، برخلاف صنایع بالادستی که بدلیل نیاز بالا به مواد اولیه و حجم سرمایه گذاری بالا و همچنین دسترسی به بازارهای جهانی، فقط باید در کنار ذخایر هیدروکربوری یا دریا ایجاد شوند، توجیه اقتصادی دارد.  
 
وی یادآورشد: تلاش برای جذب سرمایه‌ گذاران و ارائه خدمات مطلوب به آنها و تقویت و حمایت از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اثرگذار باشد.  
 
دارایی از بهره برداری 3 شهرک صنعتی در شهرهای بدره، سیروان و هلیلان خبر داد و تاکید کرد: حمایت های لازم از طرح‌های فعال صنعتی نیز انجام خواهد شد و همچنین برای طرح‌هایی که با مشکلاتی مواجه بوده و یا نیاز به حمایت تسهیلاتی دارند، برنامه های خوبی در دست اقدام است.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.