سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات لازم به جامعه معلولان اهوازی

شهردار اهواز از ارائه خدمات لازم به جامعه معلولان اهوازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردار اهواز گفت: نیاز جامعه معلولان شهر اهواز باید مورد توجه قرار گیرد و این را می‌توان در شهرداری کشورمان و کشورهای غربی متوجه شد.

وی با اشاره به حمل و نقل دانش آموزان معلول و رسیدگی به آن ها بیان کرد: نیاز جامعه معلولان شهر اهواز باید مورد توجه قرار گیرد.

کتانباف با بیان اینکه شهرداری در کشورهای غربی مالک شهر و سایر امور در شهرداری‌ها است، اما در ایران به این گونه نیست و به تازگی شاهد تغییراتی هستیم، اذعان داشت: شهرداری تهران به عنوان استثنایی شهرداری ایران، صد درصد هزینه ایاب و ذهاب معلولان را پرداخت می‌کند و اقدامات دیگری نیز برای این قشر انجام می‌دهد.

شهردار اهواز با اشاره به دوره قبلی به عنوان شهردار اهواز اظهار کرد: در این دوره کمک‌‌هایی به آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفت و مصوباتی را از شورای شهر در این خصوص دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: امید است که در این دوره شهرداری اهواز بتوان بیش از گذشته به جامعه معلولان خدمات ارائه داد، چرا که عمده خانواده آن نیازمند هستند، در آینده نزدیک باید بتوانیم در این کار خیر فعالیت کرد و پس از بسترسازی‌های لازم حتما اقدامات صورت خواهد گرفت.

اردشیر شجاعی، معاون ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی جزو اولویت‌های درسی است، بیان داشت: ساز و کارهای پیش دبستانی را از تابستان امسال آغاز کردیم اما شاهد وقفه کوتاهی به دلیل مشکلات کمبود نیروی انسانی در حوزه ابتدایی طی هفته گذشته بودیم.

وی با اشاره به این‌که اولویت جدی و نگاه نخست به رفع مشکلات کلاس‌های ابتدایی بود و با رفع این مشکل برنامه توسعه انجام شد، اذعان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای 4 هزار مربی پیش دبستانی انجام شده که از جمله برنامه‌ها تدوین دوره‌های آشنایی کار با کودک، مهارت آموزی و دوره های لازم است تا برگزاری این کارگاه‌ها بتوانیم در راستای کیفی‌سازی گام‌های بزرگ و بلندی را برداریم.

انتهای پیام/گ

خدمات لازم به جامعه معلولان اهوازی ارائه می گردد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.