سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهد های خراسان جنوبی

طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان بیرجند افتتاح شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  ظهر امروز با حضور مسئولان بهزیستی ستاد و شهرستان و مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه علوم پزشکی طرح یک وعده غذای گرم در یکی از روستا مهدهای شهرستان بیرجند به طور نمادین افتتاح شد .

عرب نژاد،مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در این مراسم گفت : طرح یک وعده غذای گرم امسال در 120 روستا مهد در سطح استان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه جمعیت کل روستا مهد ها در خراسان جنوبی 5 هزار و 570 کودک است، افزود: 64 مهد حاشیه از نیمه مهرماه تا پایان اسفند ماه در 5 روز هفته اجرایی می شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت : به ازای هر کودک مبلغ سرانه 20 هزار ریال جهت این طرح در نظر گرفته شده است که در راستای حمایت از کودکان کم برخوردار و دارای سوءتغذیه اجرا می شود.

عرب نژاد با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته برای اجرای این طرح نزدیک به 350 میلیون تومان است،افزود:براي بهبود وضع تغذيه كودكان بايد در زمینه عوامل اساسی شامل درآمد ، دسترسي به غذا ،فرهنگ و سواد تغذيه ای ودسترسي به خدمات بهداشتی و كنترل بيماري ها راهكارهای مختلف به طور هماهنگ به مرحله اجرا گذاشته شود .

وی گفت: سازمان بهزيستی با هدف توانمندسازی خانواده های نیازمند دارای كودكان زير 6 سال در جهت بهبود تغذيه و آموزش آن ها به ويژه در مناطق محروم و روستايی اهداف اختصاصی را دنبال می کند.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهد های خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.