سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد منجیری:بازی سختی مقابل نیروی زمینی داریم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی سختی برابر تیم هندبال نیروی زمینی داریمو امیدوارم که بتوانیم به برتری برسیم.

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد شرایط این روز های این تیم گفت: پس از پایان مسابقات قهرمان جهان تیم ما شاهد مصدوم شدن 3 بازیکن ملی پوش شد همین مسئله باعث شد که ما در نخستین بازی نتوانیم امتیاز بگیریم و شکست بخوریم اما در بازی دوم توانستیم از مهر های جدیدمان به خوبی استفاده کنیم و مس را در کرمان شکست دهیم.

او درباره بازی فردای تیمش در برابر نیروی زمینی گفت: فردا باید در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی برویم و با توجه به این که چند مصدوم داشتیم دوباره تغییراتی را در تیم انجام داده ایم تا بازیکنان هماهنگ تر بتوانند به میدان بروند.

آزاد منجیری در پاسخ به این سوال که نیروی زمینی در 3 بازی گذشته خود شکست خورده است و آیا تصور می کنید بازی ساده ای پیش رو دارید یا خیر بیان داشت: بازی های لیگ معمولا آسان نیست و بیشتر تیم ها در یک سطح هستند. ما امسال شاهد آن هستیم که اختلاف ها بسیار کم است و تیم ها همگی خوب هستند. بنابراین ما بازی ساده ای پیش رو نداریم زیرا حریفمان هم بسیار جنگنده و خوب است. اما امیدوارم که بتوانیم به برتری برسیم. 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در پایان و درباره مسابقات آسیایی گفت: حدود 40 روز تا مسابقات آسیایی زمان داریم و قرار است که 25 آبان برای حضور در این رقابت ها عازم هند شویم . هم اکنون در حال هماهنگ کردن نام بازیکنان برای این مسابقات هستیم و امیدواریم تا مصدومانمان هر چه زودتر آماده شوند. همچنین قصد داریم تا آن زمان چند ملی پوش کمکی هم بگیریم تا با ترکیب کاملی راه این مسابقات شویم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.