سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد:

بلاتکلیفی بیش از یک میلیون نیروی قراردادی در کشور

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از بلاتکلیفی بیش از یک میلیون نیروی قراردادی در کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی فروزش مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور،با اشاره به اینکه کل نیروهای قراردادی سازمان فنی و حرفه‌ای 4435 نفر هستند که تاکنون 218 نفر از ابتدای سال از وضعیت قراردادی به استخدام پیمانی تبدیل وضع یافته‌اند، اظهار داشت: به همراه کارکنان قراردادی سازمان فنی و حرفه ای، بیش از یک میلیون نفر نیروهای قراردادی در ایران بلاتکلیف هستند که تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای تبدیل وضعیت در اختیار سازمان قرار نگرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در سال جاری، ادامه داد: این سازمان، امسال با دو رویکرد تقاضامحوری و تقویت بخش خصوصی کار خود را پیش گرفته است.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متذکر شد: امسال سازمان براساس آموزش‌های تقاضامحور حرکت می‌کند، در این راستا با دستگاه‌های خدماتی و صنوف مختلف قرارداد بسته می‌شود و به سمتی می‌رویم که آموزش‌های مهارتی که بازار کار دارد را آموزش داده شود.

فروزش با اشاره به تقویت بخش خصوصی، بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نسبتاً سنگین شده و باید بخش خصوصی را با دادن مشوق‌های لازم تشویق کنیم که در حوزه آموزش‌های مهارتی ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: در هر شهرستانی که بخش خصوصی در حوزه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای قدم بردارد، حمایت لازم را انجام می‌دهیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

تلاش سازمان فنی و حرفه‌ای برای تقویت بخش خصوصی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.