سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان کردستان از بیشترین امنیت برخوردار است

رئیس شواری اسلامی شهر سنندج گفت: : در سایه تدبیر و عملکرد مثبت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، استان کردستان یکی از استان‌های است که از بیشترین امنیت برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جلال شریعتی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج صبح امروز در دیدار با معاون اجتماعی انتظامی و فرمانده راهور استان کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری سنندج صورت گرفت، گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاهای است که بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی افزود: در سایه تدبیر و عملکرد مثبت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، استان کردستان یکی از استان‌های است که از بیشترین امنیت برخوردار است.

شریعتی عنوان کرد: هرچه جامعه ما از آرامش و امنیت بالای برخوردار باشد زمینه بسیاری از فعالیت‌ها نظیر فرصت‌های سرمایه و ارتقاء صنعت گردشگری مهیا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه نیروی انتظامی برای رسیدن به تمامی اهداف و برنامه‌های خود نیازمند تعامل و همکاری شهروندان است گفت : شهروندان باید نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه یاری کنند.

 شریعتی از زحمات و تلاش‌های تمامی پرسنل نیروی انتظامی استان تقدیر کرد و‌گفت: ‌امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح و مدون بتوانیم شور ونشاط در سطح شهر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ د م

نیروی انتظامی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند تعامل و همکاری شهروندان است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.